Vrácení a reklamace

Vrácení a Reklamace

Vaše spokojenost je naší prioritou! Pokud nejste s nákupem zcela spokojeni nebo potřebujete uplatnit reklamaci, jsme tu pro vás. Níže naleznete informace o postupu vrácení a reklamace.

Vrácení zboží

Pokud jste si rozmysleli svůj nákup nebo produkt neodpovídá vašim představám, můžete jej vrátit do 14 dnů od doručení bez udání důvodu.

Podmínky vrácení:
  • Zboží musí být nepoškozené, nepoužité a v původním obalu.
  • Vraťte prosím všechny součásti balení, včetně veškerého příslušenství a dokumentace.
  • Náklady na vrácení zboží hradí zákazník, pokud není dohodnuto jinak.
Postup vrácení:
  1. Kontaktujte nás na info@calderaspices.cz (formulář pro vrácení zboží naleznete zde).
  2. Po potvrzení obdržíte informace o tom, kam zboží zaslat.
  3. Jakmile obdržíme vrácené zboží, do 14 dnů vám vrátíme peníze na účet.

Reklamace zboží

V případě vadného nebo poškozeného zboží máte právo na reklamaci v rámci zákonné záruky, která činí 24 měsíců od data zakoupení.

Postup reklamace:
  1. Kontaktujte nás na info@calderaspices.cz s popisem závady a číslem objednávky.
  2. V závislosti na povaze reklamace se dohodneme na dalším postupu, včetně opravy, výměny nebo vrácení peněz.
  3. V případě oprávněné reklamace vám náklady na dopravu zpět proplatíme.

Kontakt na zákaznickou podporu:

  • E-mail: info@calderaspices.cz
  • Telefon: +420 736 750 394
  • Provozní doba: PO-PA 7:00-18:00

Těšíme se na vaši spokojenost a rádi vám pomůžeme s jakýmkoliv dotazem!